Pelakon menggoda pengarah

blogger-emoticon.blogspot.com
BARU-BARU ini Diva duduk minum dengan teman yang sudah lama terputus hubungan. Diva tak sangka teman Diva itu pun ada gosip panas sebab kalau nak diikutkan, dia suri rumah dan tidak tinggal di ibu kota. Tapi gosip ini terjadi di depan matanya sewaktu dia mengikut seorang teman yang kini sudah jadi pelakon sukses.

Katanya, sebab pengalaman itu, dia pun takut nak jadi anak seni, walaupun hasrat itu ada.

Ceritanya, dia tak sangka temannya itu sanggup menggadaikan maruah sendiri hanya untuk mendapat peluang berlakon. Dakwanya, teman itu sanggup tergedik-gedik dan bercumbu dengan pengarah drama hanya untuk dapatkan job. Perbuatan itu pula dilakukan di depan matanya sendiri.

"Memang sekarang dia berjaya jadi pelakon. Buka saja televisyen, banyak betul drama yang menggunakan khidmatnya. Tapi aku tak sangguplah nak dapatkan job, kena gadai diri dulu," luah teman lama Diva itu bersungguh-sungguh.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

1
income178 said...
on 

macam mana sahabat cun tak templet ni:D

Post a Comment

 
free counters

Followers

ORANG HILANG

orang hilang
Nama:SUZLIANA BTE MALEK
Umur:30
Bangsa:melayu
Status:kawin
Melaka:Bertam Ulu
Asal:Johor Batu Pahat (Parit Sulung)

Ini bukan Skim cari jodoh tapi kes orang hilang..Sudah 3 tahun dia menghilangkan diri so pada sesiapa yg terjumpa org ni sila maklumkan Di sini..di ruangan komen atau di Yahoo Massengger clik Icon YM saya untuk berhubung..Di maklumkan suami beliau tengah sakit kritikal sekarang dan memerlukan sokongan beliau..Ini di sebabkan permasalahan dalaman beliau sendiri..

Follow My BlogLog